Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket


LoveMyProfile.com - Profile Counters



 


Tuesday, 26 August 2014

floral mask


floral mask made in mana ?
made in malaysia..di bawah syarikat dianpixy ent.

apa keisitimewaan floral mask ?
masker peel off PERTAMA di malaysia berwarna PURPLE dgn haruman lavender utk mhapuskan whitehead / blackhead

muka sy byk jerawat ..boleh pakai ke ?
boleh.. jerawat byk dan besar pon boleh pakai.. 1 fungs utamai floral mask ia akan mengecutkan jerawat dengan cepat

kulit saya sensitif. boleh guna ke ?
boleh tak de masalah utk kulit sensitif.. floral mask sesuai utk semua jenis kulit

sakit tak kalau tarik floral mask ni ?
99.99% customer mengata tidak sakit seperti masker hitam di pasaran
apa fungsi utama floral mask ?
fungsi utama untuk mhapuskan whitehead/blackhead,mengawal kulit berminyak dan mengecut / mengurangkan jerawat

floral mask boleh kurang kan parut / jeragat ?
tidak boleh . pakai dlm msa 30 mint.. 1mggu sekali.mustahil parut n jeragat akan hilang bgitu cpt

floral mask boleh putihkan kulit.?
tidak boleh.. kami tidak memasuk ejen memutih kedlm masker kerana setgh2 customer suka pakai masker pada tmpt bermsalah saja..contoh hidung..
nnt hidung saja putih.. pp hitam.. jd kuda belang hehe

apa bahan utama floral mask
bahan utama floral mask adalah arang .
terdapat 7 bahan aktif yang berfungsi untuk membersihkan serta mencantikkan kulit anda
* Mempunyai MOISTURE COMPLEX untuk kulit kering dan kusam
* Vitamin A, B3, C, E untuk merawat kulit jerawat dan jeragat
* Q10 berfungsi menegangkan kulit dan mengurangkan kedutan
* HYALURONIC ACID melindungi kulit dari pencemaran dan radiasi uv

a halal dan di jamin selamat ?
yea floral mask muslim produk dan mmpunyai KKM

umur sy 15tahun ..boleh ke guna floral mask ?
floral mask boleh di gunakan seawal 12tahun ..dan ke atas,umur 80 pon blh guna

1 botol berapa harga dan berapa kali boleh guna ?
rm39.90 tidak termasuk cas pos.. 
seminggu penggunaan minima 1 kali
1 botol 50ML / 7-8 kali guna seluruh muka = tahan 2bulan


floral mask akan buat liang roma terbuka ke ?
tidak ! tetapi selepas mggunakan ..cuci muka dgn ais mengecilkan semula liang roma


CARA GUNA MACAM NE PLAK ? SUSAH KE ??

  • Cuci muka korang dlu..
  • sebaik2nya sebelum penggunaan mask ini, korang gunakan tuala yang  telah disteam atau air suam untuk buka pori2 muka guna topeng pun blh yea..
  • sapukan mask dimuka kecuali dibahagian mata, mulut,  dalam masa 20 minit mask ini akan mula mengering,
  • apabila  korang  rasa muka korang  seperti tegang, tarik mask yang kering  tadi bermula dari bawah tau !! ingat..
  • untuk kesan terbaik, selepas menggunakan mask nie, cuci wajah dgn air dingin.. untuk tutup liang pori yg terbuka..dan kalauada pakai  toner dan diikuti pelembap TETAPI BAGI YANG MUKA JERAWAT.. TAK PYH GUNA PELEMBAB..SBB IA AKAN MBUAT KAN MUKA KORANG..LAGI BERMINYAK.. DAN BERJERAWAT

rm39 free postage utk semenanjung
rm44 free postage utk sabah dan sarawak

***free tightening serum, free flyer cara penggunaan floral mask dan mini yassin

berminat?
whatsapp 0163472124
wechat khazira

dianz vit c & e + whitening collagen

1.     Vitamin C & E  berapa harga ? cara makan ?
RM80.00 SEMENANJUNG / RM85 SABA SARAWAK TIDAK TERMASUK POS .  ambil satu biji selepas sarapan dan 1 biji sebelum tidur. Jika anda ada gastric makan 1 biji selepas sarapan sahaja.sebotol 60biji untuk sebulan  

2.     Vitamin C & E selamat ? halal ? dan ada pengesahan KKM?
Yea , pasti halal, product bumiputra dan di buat di kilang bertaraf GMP, dan di luluskan oleh kementerian kesihatan sebagai makanan tambahan 

sijil kelulusan kementerian kesihatan dian pixy ent

3. Vit C & E sebenar nya untuk apa?
: untuk memutihkan kulit,mengurangkan dan menghapuskan parut jerawat dan jeragat,menbantu pertumbuhan sel baru..

4.     kalau kita stop ambil vit C & E ni.adakah ada efek buruk ?n apa akan terjadi apa kulit kita?
:  kalau stop tidak akan beri kepada anda seperti jerawat atau jeragat .tetapi kulit yang putih dan bersih mungkin akan kembali kusam..sbb zat2 vitamin dalam badan telah berkurang..tnya knp diri anda.jika produk yg baik utk tubuh anda knp perlu berhenti ?

5.     Berapa lama untuk melihat kesan selepas ambil vit C & E ni ?
:   Depend atas metabolisme masing2.ada yang cepat ada yang lambat. Paling cepat 3hari.paling lambat 3bulan. So jgn baru makan sebulan dah give up ye
5 . boleh campur makan vitamin lain jika makan vitamin C & E ?
jarak kan pengambilan selama 3-4 jam

6.     Perlu ke pantang apa2 untuk ambil vitamin C & E ni ? seperti kafein,seafood?

 ya anda perlu elakkan kafien dan air karbonat utuk kesan yang lebih cepat tetapi anda bleh ambil seafood seperti biasa.vitamin ini mggunakan collagen ikan talapia. tidak meberi alahan kepada individu yang alahan seafood
  
7.     Vitamin C & E ni sesuai untuk semua peringkat umur ke?

·         Sesuai .sy syokan untuk wanita yang sudah balgih.. kalau belum baligh masih kanak2. Agak tidak sesuai.hormon pun masih muda remaja.. 16tahun dan ke atas.selalonya umur 40an da stat ada jeragat.stil blh makan.untuk pudar kan jeragat
  
8.     Vitamin C & E ni untuk muka je ke?
·      Vitamin C ni bertindak sama rata pada keseluruhan badan kita jgk. Vitamin c & e ini akan cair.dan akan salur melalui darah..mana mungkin darah pergi kt muka je kan ? Takkan muka kita je nak putih licin cantik berseri kan? Badan kita pun juga nak putih cantik berseri juga. Betol x?

9.     vitamin C & E  ni mengemukkan tak ?

·         Hoho kalau ia mengemukkan .SAYA org pertama yang cabut lari dulu. Hehe ia tidak mengemukkan. 

10.  mengandung dan menyusu boleh ambil ke vitamin C & E ni ?
: ye boleh utk ibu menyusu dan mengandung. Sbb sy sendiri mengadung sy makan dan sy n baby sihat tetapi jika anda ragu2..anda boleh bawa vitamin berjumpa doctor untuk kepastian.. keselamatan baby Adalah yang utama kan ?
11. Tengah berpantang boleh makan ke ?
: boleh tetapi pendpt sy tak galakkan.sbb anda makan bersama jamu yang panas..lada hitam.so habiskan pantang anda dulu..hanya 44 hari kan ? sabar la kejap .kelam kabut nak pergi mana ? hahaha,,

12.   MENOPAUSE , adakah selamat untuk saya makan vit C & E ini ?

·          Iya, selamat dan disarankan untuk memakan vitamin ini kerana ia menstabilkan hormon bagi masalah yang di alami oleh sesetengah wanita yang tengah menopause.

13.      Darah tinggi, kencing manis ,sakit jantung boleh ambil ?
Jika melibatkan ubat doctor..sila rujuk doctor anda telebih dahulu . 


14.    Waktu datang bulan (period) boleh makan vit c tak?

 : Datang bulan boleh ambil mcm biasa.tiada masalah



15. saya ambil pil perancang.. boleh ke ambil vitamin ni ? 
yea boleh :) 

top question ! kenapa muka sy naik jerawat ? perlu ke minum air masak / 
plain water yg byk jika ambil dian'z vitmain ?

ni ksilapan kefahaman sbrnya.. kalau anda tak ambek pe2 supplement pun 

mmang kena minum air yg byk.. kalau tak byk pun..smpai 3 liter.. mgkin 

1.5liter sudah memadai..sbb ble toksik tk leh kua.. jerwt naik.. wlpn anda pakai 
skin care terbaik di dunia..

sama dgn supplemnt.. ble makan supplemt.. ia akan try reduce semua toksik 


dlm badan.. tp ble air tkde.. nak keluar melalui pe ?so muka naik jerwt sikit2

time makan supplemt sblom mdpt kulit yang cantik. kesimpulan hehe.. bebel 

byk ni.. air pnting tak terlalu byk tkpe..mgkin tak larat 3 liter.. memadai satu

 botol besar yg 1.5 liter sehari

displin kena pnting.. jgn set your mind.. makan supplement / pakai skin care


 trus kulit cantik tp kalau anda sndri tkde displin 

rm80 free postage utk semenanjung
rm85 free postage utk sabah dan sarawak

percuma sebotol pure vit c sensual plus serum

berminat??
whatsapp 0163472124
wechat khazira

Friday, 15 August 2014

alpha arbutin soap & serum


KELEBIHAN SABUN ALPHA ARBUTIN

1) Menggantikan sel kulit lama kepada sel kulit baru.
2) Menjadikan kulit semakin lembap.
3) Di formulasikan dari SWITZERLAND.
4) Mengurangkan bintik-bintik hitam, jeragat, jerawat serta parut-parut.
5) Kulit semakin pulih dan sihat.
6) Menjadikan kulit licin dan gebu.
7) Mampu menjadikan kulit semakin sekata dalam masa 7 hari dengan penggunaan
secara konsisten.

RM 15 FREE POSTAGE UTK SEMENANJUNG
TAMBAH RM5 UTK SABAH & SARAWAK





KELEBIHAN SERUM ALPHA ARBUTIN

Membantu mempercepatkan proses pemutihan sehingga 2x ganda
Mengurangkan kedutan pada kulit
Mengurangkan garis-garis halus
Mengurangkan tompok-tompok hitam secara beransur
Menghalang proses melanin yang boleh mengakibatkan jeragat
Membantu mendapatkan kulit yang sekata tanpa perlu rawatan laser
Mengurangkan masalah parut jerawat
Mampu mencerahkan kulit secara semulajadi
Kulit akan kembali seperti awet muda dalam tempoh 7-14 hari
Produk ini bebas dari alkohol
Berdaftar di bawah kementerian kesihatan Thailand (SYN:10-1-5524106) dan ada GMP
Selamat daripada bahan merbahaya seperti merkuri, hydroquinone, retinol, steriods serta bahan-bahan yang dilarang dalam produk kosmetik dan skincare

Cara penggunaan: Sapukan pada seluruh muka serum Alpha Arbutin asli. Gunakan ia 2 kali sehari iaitu pagi dan petang. Urut secara perlahan-lahan ke seluruh muka bagi menyerap ke dalam kulit.


RM 30 FREE POSTAGE UTK SEMENANJUNG
TAMBAH RM5 UTK SABAH & SARAWAK

BERMINAT
WHATSAPP 0163472124
WECHAT KHAZIRA

****SERIOUS BUYER ONLY****